Čo o Vás prezradí výber vína

Gerard Basset, hovorca French Wines with Style, ktorý vydal správu, povedal: „Hovorí sa, že môžete povedať veľa o niekom a jeho životnom štýle podľa jeho obľúbeného nápoja, a zdá sa, že je to jednoznačné v prípade vína.“

Štúdie sa zúčastnilo 2000 dospelých a zohľadňovali sa faktory ako príjem, kariérne možnosti a osobné vlastnosti.

Milovníci červeného vína

Štatisticky je dokázané, že u tých, ktorí pijú červené víno, je väčšia pravdepodobnosť, že majú titul, sú ženatí a tiež pijú častejšie ako tí, ktorí dávajú prednosť bielemu alebo ružovému. Víno si vychutnávajú v priemere štyrikrát týždenne v podobe jedného pohárika.

červené víno

Viac ako polovica konzumentov červeného vína je absolventmi vysokých škôl a vo väčšine majú príjem medzi £ 40-45,000 ročne. Zatiaľ čo 81 percent je šťastných v práci, 65 percent je stále veľmi ambicióznych a chce postúpiť v kariérnom rebríčku. Len necelá štvrtina si myslí, že sa dosiahla vrchol v profesionálnej stránke života.

Výskumníci ukázali, že tí, čo preferujú červené víno si užívajú míňanie peňazí, ktoré si sami zarobili. Štvrtina z tých, ktorí si vychutnávajú pohárik červeného chodí na približne tri zahraničné dovolenky ročne a tretina si vychutnáva ešte ďalšie tri a viac dovoleniek v domácej krajine (Veľká Británia). V dôsledku ich cestovania, v priemere 10 krajín, až 76 percent sa považuje za „kultivovaných“.

Mimo pracoviska, väčšina konzumentov červeného vína je šťastne ženatá. 86 percent tvrdí, že ich vzťah je šťastný. Čo sa týka sociálnych sietí, „červený konzument“ má väčšie nadšenie pre „skutočných“ proti „virtuálnym“ priateľom a teší sa stretnutiam s nimi. Konzumenti červeného vína sa zdajú byť uvoľnenejší a vidia seba samých ako sebavedomých, uvoľnených, silných a inteligentných. Pokiaľ ide o štýl, 59 percent fanúšikov červeného si myslí, že sú štýloví, s 88 percentami, ktorí sú hrdí na svoj vzhľad.

Fanúšikovia bieleho vína

Tí, ktorí preferujú biele víno, sú milovníci domova a sú spokojní so svojím postavením v kariérnom rebríčku. Majú radi status quo. Konzumenti bieleho vína majú príjem okolo £ 25-30,000 za rok a 43 percent študovalo na univerzite. Napriek tomu, že 81 percent fanúšikov bieleho vína priznalo, že ešte nie sú pri vrchole svojej kariéry, väčšina z nich ani nemá záujem o kariérny postup. Viac ako tri štvrtiny sú spokojní s úrovňou, ktorú dosiahli.

Konzumenti bieleho vína sú častejšie ako ostatní konzumenti šťastne slobodný a 85 percent hovorí, že vzťah ani nehľadá. Radšej dovolenkujú doma, vo Veľkej Británii, ako v zahraničí a vo vzdialených kútov sveta. A ako vidia sami seba? Fanúšikovia bieleho vína majú tendenciu sa označovať ako praktických, jasných, plachých, tichých a rezervovaných. 87 percent fanúšikov bieleho vína sa stará o svoj vzhľad a 56 percent sa opisuje ako štýlových. V priemere si vychutnávajú biele víno tri poháriky týždenne.

„Ružoví konzumenti“

Pre fanúšikov ružového vína je charakteristické, že inklinujú k zmenám. Štúdia preukázala, že sú väčšmi šťastne usadení v nevydatom vzťahu. Sami seba opísali ako hlasných, prívetivých a očarujúcich. Štúdia tiež zistila, že rosé-fanúšik vo veľkej miere využíva sociálne siete. A čo sa týka pravidelnosti pitia? Ružové víno je v porovnaní ostatnými najmenej konzumované, a to v priemere len dva poháriky týždenne.

Zdieľajte článok!

Napíšte komentár